xperienta-clientilor-unui-restaurant
Sfaturi promovare restaurante

Experienta clientilor unui restaurant

Experienta clientilor  – unul dintre cei mai importanti factori in promovarea unui restaurant

Pentru promovarea eficienta a unui restaurant, experienta clientilor este de departe cel mai important aspect.

Clientii multumiti tind sa revina in locatie, sa o recomande si sa lase review-uri pozitive.

prima impresie conteaza

Prima interactiune a clientilor este cu locatia in sine si cu personalul acesteia, asta petrecanduse inainte de a intra in contact cu preparatele culinare.

Cum se poate imbunatati experienta clientilor unui restaurant?

Detaliile vor face intotdeuna diferenta: cat de eficient este semnalizata locatia restaurantului, cum ne organizam spatiul si mesele, cum se realizeaza receptia clientilor, cum sunt accesorizati ospatarii?

Sunt foarte multe locatii, in care se manca foarte bine, staff-ul este amabil, insa meniurile in sine (materialele publicitare) sunt jalnice, comanda este luata pe foi de copiator indoite si capsate, iar tacamurile sunt aduse infasurate intr-un banal servetel.

Suntem inca la nivel de  „Ev Mediu” in ceaa ce priveste advertisingul culinar. Cateva branduri, pe care  poti sa le numeri pe degete, ce vin un set precis de instructiuni…desigur de afara.

Situtia este tragica, chiar in zonele bijuterie ale Romaniei, cele care care ar trebuii sa ne aduca si cele mai mari beneficii: statiunile montane, litoralul Marii Negre, centrul istoric al Bucurestiului si exemplele pot continua. Aici managerii locatiilor par a fi mai mult concentrati pe asi umple cat mai rapid propiile buzunarele, asta desigur in detrimentul clientilor.

Toate in contextul in care atentia la detalii a clientilor unui restaurant a crescut de la an la an.

Una din realitatile pe care le percep clientii in majoritatea restaurantelor autohtone:

copertile meniurilor si a notelor de plata imprimate cu insemnele unor producatori autohtoni de vinuri sau a unor lanturi de supermerketuri

Cum ne putem diferentia si cum putem vorbi despre experienta vizitatorilor daca ne scapa din peisaj toate aceste elemente?

CONCLUZII:

Nu uitati: experientele mai placute ale clientilor in restaurantul dvs. vor influnta in mod pozitiv revenirea acestora, acordarea unor recenzii bune cat si recomandarile catre apropiatii acestora.

Puneti in prin plan experienta clientilor pentru orice campanie pentru promovare restaurante.

Toate aceste lucruri contribuie in mod direct la cresterea loialitatii brandului restaurantului dvs.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *